Rol:
- Lucreaza indeaproape cu echipa de vanzari, responsabil de elaborarea strategiilor de
dezvoltare ale companiei.
- Capabil sa lucreze independent si sa ia initiativa in proiectele cheie, oportunitate
excelenta pentru candidatii care doresc sa lucreze intr-un mediu dinamic.
Responsabilitati:
- Construieste, dezvolta si consolideaza brandul pe plan intern si extern, prin toate
canalele de marketing;
- Gestioneaza planurile de dezvoltare pentru echipa de vanzari;
- Gestionarea planurilor de retentie pentru clienti;
- Dezvolta planurile de marketing pentru clientii noi si existenti, pentru a sustine
cresterea businessului;
- Analizeaza concurenta si efectueaza analize de piata;
- Controleaza si gestioneaza programele de marketing si bugetele alocate.
Abilitati, cunostinte si experienta:
- Minim 3 ani in activitati de marketing.
- Experienta in dezvoltarea serviciilor de marketing - servicii profesionale sau de
comunicatii integrate ar fi de preferat.
- Experienta in proiectarea si executarea programelor de comunicare de marketing.
- Abilitati excelente de copywriting.
- Calificare - studii de marketing, de preferat
- Experienta de lucru in industria IT sau de medii similare.
- Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic.
- Puternice abiltiati analitice si experienta de lucru cu sisteme CRM.
- Calitati de lider puternic, cu viziunea si tenacitatea de a dezvolta afaceri noi.
- Putere de organizare, planificare, creativitate si abilitati de prezentare.
- Permis de conducere categoria B.